Wyniki konkursu

KONKURS
Wygraj bilety do Tropical Islands

W naszym konkursie do wygrania są dwa podwójne całodniowe bilety do Tropical Islands umożliwiające wstęp do Strefy Tropikalnej, Strefy Saun, Amazonii oraz na wszystkie zjeżdżalnie wodne. Wchodzisz od 06:00 i wychodzisz do 23:59.

Co zrobić żeby je wygrać?

Wystarczy odpowiedzieć na poniższe pytanie konkursowe oraz wypełnić krótką ankietę. Do dzieła!

Paweł Antosik:
Jest 7.02.2020, mija dokładnie 5 miesięcy od dnia naszego ślubu. Wyruszamy z żoną ze Szczecina w chłodny, mglisty poranek, aby po ok 3 godzinach jazdy dotrzeć do miejscowości Krausnick. Przed nami wielki hangar, na naszych minach lekkie zdziwienie, a w naszych głowach myśli "to jest ta niesamowita tropikalna atrakcja?". No nic, ubieramy kurtki, bierzemy plecaki i idziemy w stronę wejścia, otwieramy drzwi i... przed nami lekka mgiełka, czujemy gorące, wilgotne powietrze, w oddali widać gęsty lat... palmy, wysokie drzewa. Obracamy się za siebie, za drzwiami zmarznięci ludzie, szarość, drzewa bez liści... spoglądamy na siebie uśmiechnięci, łapiemy się za dłoń i pewnym krokiem zmierzamy w stronę nieznanego nam tropikalnego świata. Szybko przebieramy się w szatni i wizytę w nowym świecie zaczynamy od spaceru, chcieliśmy obejść całą "wyspę", ale już po chwili ulegamy pokusie, aby zanurzyć się w błękitnej wodzie tropikalnego akwenu. Trwa to dosłownie chwilę, bo naszą uwagę przyciągają wysokie zjeżdżalnie, szybkim krokiem zmierzamy w kierunku kolejnej atrakcji... w międzyczasie wypatrujemy wysoko nad nami balon, obracam się w kierunku żony, po czym słyszę "chcę tam!". Zjeżdżalnie, kawa, balon... Amazonia... spoglądam na zegarek 18:00. Dzień w raju dobiega końca, wychodzimy z Wyspy, ale Krausnick nie wydaje się już tak szare i smutne, drzewa na zewnątrz jakby nabrały innych odcieni, mróz na dworze jakby zelżał. Wracamy do Szczecina, uśmiechnięci i naładowani pozytywną energią.

66.67%

Artur Skowron:
Jestem w Tropical Islands z moją wspaniałą żoną, gdy przejdziemy na miejsce, zaliczymy kasy następnie pójdziemy do szatni, zmieniamy stroje na kąpielówki, moja żona ubiera seksowne czerwone stringi ahhh... Kocham ją :-) idziemy na plaże, zostawiamy ręczniki na leżakach i idziemy pływać, strasznie lubimy to robic razem :-) gdy juz poplywalismy, kładziemy się i opalamy na plaży, moja żona wyrywa mnie na zjeżdżalnie ja nie odmawiam, korzystamy również z różnych atrakcji takich jak na przykład lot balonem, z góry lepiej wszystko widać :-) gdy wróciliśmy do swoich leżakow ja poszedłem zapytać o wynajecie domku lub namiotu niestety trzeba rezerwowac wczesniej wszystko zajete więc postanowiliśmy pójść coś zjeść, duży wybór pyszne jedzenie, wspaniale!!! Teraz idziemy się przespać na leżakach bo jednak musieliśmy wyjechać dość wcześnie by być na 6 rano :-) Gdy się przebudziłem mojej żony nie było, poczekalem chwilę wróciła cała mokra mówi że była na rwącej rzece, poszliśmy razem i tak minęło resztę dnia i wieczór, następnie czas było wracać, ale ten wyjazd będziemy bardzo długo wspominać :-)

Napisałem tak, bo to jest moje wyobrażenie dnia w tak świetnym miejscu, niektórzy latają godziny samolotem by być na pieknej wspie z palmami zwierzetami i atrakcjami a nie trzeba daleko szukac i tym bardziej latać :-)