infoludek.pl szczecin polskienglishdeutsch
Szczecin, czwartek
20 czerwca 2019
imieniny: Bogny, Rafaeli, Rafała

szczecin
KATOLICKIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Liczba przyjętych opinii: 38

   opinii
od młodszych od starszych


autor:  eww
status:  uczeń / student
dnia:  07.11.2010
Witam, chodzę do KLO już drugi rok i uważam, że to najlepsza szkoła jaką mogłam wybrać :) Poziom wysoki - i dobrze. Podzielam opinię co do p. S od biologii, świetna nauczycielka! Myślę, że większość nauczycieli mamy naprawdę genialnych. Trzeba tylko chcieć ich polubić, niezawodnym sposobem na to jest po prostu zacząć się uczyć ;) Kiedy przyłożysz się do przedmiotu i dostaniesz pozytywną ocenę, jedną, drugą, to od razu zmieni Ci się nastawienie :) Jeśli nie, to po prostu trzeba przeboleć, nie wszystkich trzeba lubić. Jeśli chodzi o mundurki, to są ok. Atmosfera sprzyjająca :P I ogólnie KLO Pro, polecam wszystkim :))
autor:  daję radę
status:  uczeń / student
dnia:  28.04.2005
Witam! Ta szkoła jest bardzo BARDZO dobra! Ci którzy uważają, że nauczyciele źle uczą są ... i leniami! Chcieć to móc! Przez 3 lata w tej szkole zobaczyłem że niektórzy nic nie robią a potem marudzą, że nauczyciele ich źle uczą!!! To świadczy o zerowej inteligencji takich uczniów! Szkoła uczy świetnie, ale trzeba chcieć tę wiedzę przyjąć! Trzeba się starać to można wiele osiągnąć! Jest czasem ciężko jak się ma olimpy lub konkursy ale dałem radę... teraz matura... TRZEBA SIĘ UCZYĆ A NIE ZBIJAĆ BĄKI ŻEBY COŚ OSIĄGNĄĆ!
autor:  ktos z bardzo daleka
status:  absolwent
dnia:  14.03.2005
Tak dawno skonczylam ta szkole, ale jak bardzo za nia tesknie. Jak bardzo mi brak tej wspanialej atmosfery, ktorej pozniej nie spotkacie.... prosze was nie narzekajcie tyle, bo macie wielki szczescie uczyc sie w tej szkole. Pozdrowionka dla rocznika 1995 - 1999.
autor:  XYZ
status:  uczeń / student
dnia:  05.02.2005
Pierwszaki nie wiecie co Was czeka:)Ale nie będę Was straszył :P Sami się przekonacie. Życzę powodzenia!!! No i przetrwania przede wszystkim:P Pozdro dla wszystkich maturzystów!!!
autor:  Neub
status:  uczeń / student
dnia:  19.01.2005
Ja zgadzam się z Danielem...Szkoła jest fajna. A co do pani od chemi to uważam,że dobrze uczy.Jeżeli ja tę chemię kapuję to musi dobrze tłumaczyć.Znam kilka nauczycielek i twierdzą,że pani.T umie przygotować do matury. Zgadzam sie ze wczesniejszymi opniniami tyczącymi sie pani od biologii.Naprawde jest dobrym pedagogiem, dużo wymaga-ale to dobrze, bo zamierzam zdawać maturę rozszerzoną z biologii.Jest kilka nauczycieli których mentalność mi nie odpowiada, ale da się ich znieść. Ale większość nauczycieli jest bardzo miła i sympatyczna.Dla niektórych osób problem stanowią uniformy, ale ze swojego doswiadczenia wiem,że da sie do nich przyzwyczaić. Pozdorwienia dla pana od ang. i jego classy:o)
autor:  Oleś
status:  uczeń / student
dnia:  17.01.2005
Siemano tu Daniel z Ia qrcze ta szkoła jest spox skończyłem Kat Gim tu uczęszczaą? najbardziej spoko ludzie ze szczecina z całego serca polecam tę szkołe każdemu nauczyciele są super i nie prowadzą tzw terroru do wszystkiego idzie się przyzwyczaić nawet do umundurowania na codzień zapraszam wszystkich chętnie oprowadze po szkole siemx Daniel
autor:  Magnolia
status:  uczeń / student
dnia:  03.01.2005
Witam wszystkich! Całkowicie zgadzam się z opinią maturzystki- większość nauczycieli w tej szkole po prostu nie umie uczyć. W naszej klasie chyba nikt nie ma zamiaru zdawać matury z chemii,a ci, którzy biorą z tego przedmiotu korepetycje,to tylko po to,żeby w ogóle zdać. W tym semestrze z chemii nie mieliśmy ani jednej piątki i tylko jedną czwórkę na koniec,a to chyba o czymś świadczy... Co do biologii- tak samo uważam,że pani S. jest naprawdę świetną nauczycielką. Potrafi doskonale przygotować do matury i nie tylko=).Szkoda tylko,że w tej szkole jest tylko jeden taki nauczyciel... Pozostała reszta to tzw. "przeciętniaki". Owszem,niektórzy też są fajni jak np. P. R. (angielski), P. P. (informatyka), czy p. S. (niemiecki). Jednak pozostali naprawdę w bardzo słaby sposób potrafią przygotować nas do matury. Taka niestety jest prawda o poziomie edukacji w naszej szkole.Smutna,ale prawdziwa. Szczerze mówiąc,żałuję decyzji o pójściu do tej szkoły i nie polecam jej nikomu. Nie warto.
autor:  maturzystka
status:  uczeń / student
dnia:  02.01.2005
pomimo wielu narzekań to powiem wam jedno biologia jest fantastyczna z pania s. - dobra przyznam cisnie i nie jest tak latwo ale przynajmniej jako jedyna nauczycielka nas przygotuje i czuje sie w miare pewnie tylko z tego przedmiotu na maturze!!! angielski z m. to totalne dno, a z chemi polowa ludzi zrezygnowala na maturze lub doucza sie prywatnie bo nie idzie wytrzymac , inni nauczyciele jak slysze od znajomych tez nie przykladają sie do fakultetow po prostu nie wiem co sie tu dzieje. tak na prawde szkola bardzo stracila po zmianie nauczycieli 2lata temu i to sie daje we znaki a najbardziej odbije sie to na nas maturzystach i jest mi bardzo przykro z tego powodu bo zaczynam sie bardzo bac!!!
autor:  uma
status:  absolwent
dnia:  18.10.2004
Ach jakże dawno skończyłam Katoleum! Zauważyłam, że najbardziej zawsze narzekają ci, którzy nie są w stanie sprostać wymaganiom. Program na wszystkich przedmiotach bardzo rozszerzony? Tylko sie z tego cieszyć, przygotujecie się lepiej do studiów. Ja sobie myślę że mogli trochę więcej wymagać. Było naprawdę fajnie w szkole, szkoda, że wielu nauczycieli odeszło. Muszę się wybrać do KLO obejrzeć nowy sufit:-) Pozdrawiam wszystkich
autor:  ktos
status:  absolwent
dnia:  18.06.2004
tesknie za ta szkola:-) to byly wspaniale cztery lata i bede je milo wspominac:)
opinie 1-10

© Szczecin 1998-2019 InterArt Studio
Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.